Mina gamla stolar har fått en ny skepnad



De här gamla stolarna har jag haft i massor av år min pappa köpte
dom till mig på en aktion. Sen har de stått i diverse källar förråd för
att nu ta plats i mitt trim.

Ett rött tyg med svarta pudlar inhandlades och Lina och jag började
att klä stolarna MEN tyvärr visade sig att tyget inte var bra att klä
stolar med.

Givetvis så hjälpte Chellan och Zamba till eller ?



Zamba älskar att ligga i stolarna.

 

 När jag var sjukskriven kläckte jag iden om vilket tyg stolarna
skulle ha och vad kan vara självklarare i ett hundtrim om inte hund-
fäll som är avtagbar ! Fäll inhandlades om och Lina kom med sitt
multiverktyg och vi är så nöjda med reultatet.
Hundarna älskar stolarna. Snart ska foto på Zamba och Chelsea pryda
väggen bakom. 


Kommentarer
Postat av: Linizen

Grattis på Födelsedan, till både min favvo mozter och Chellan :) Stolarna blev ju toppen fina efter slutspurten!!! Fler sådana projekt tack. Krmazar fr Clemnsgatan

2010-01-02 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0