Vilken härlig vecka !!

Veckan har verkligen gått i hundens tecken.
Måndag var det bad för Chelsea. Tisdag åkte vi till Nina för att klippa Chelsea inför
Sofiero utställningen på lördag. På tisdagskvällen var det handlerträning och det var
inte så lätt som folk tror det är. Här gäller det verkligen att tänka igenom varenda liten
detalj innan man ger sig in i ringen. Onsdag bar det iväg till Hässleholm för ytterliggare
en handlerträning och nu var förvirringen total för nästan alla. Jag tror att vissa har jättekul
åt oss :)! Idag torsdag blev det en vilodag för hundarna och promenad i skogen och
Chelsea rasade av sig i hundhägnet. Ikväll han jag hyffsa till hemmet när Svennis körde
till Malmö och hämtade hem Andreas som varit iväg med u21 landslaget.
Nu ska jag rasa i sängen och blunda och se mig i Chelsea i ringen på lördag.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0