Vilken härlig helg !

Full rulle har de varit denna helg !Helgen började med sovmorgon vilket är en bristvara för mig :)!
Husse köpte bullar hos vår bulleverantör även kallad " Greken ". Absolut stans bästa bullar !
Efter frukosten bar det rakt ner i källaren för att rensa ut allt onödigt vi sparat på oss i fyra år !!!
Jag älskar att kasta och det gör Svennis med så det blev inte mycket kvar:) !
Långpromenad med Zamba och Chelsea och därefter mys i soffhörnan.
Idag körde Svennis till tippen med all skit vi rensade ut igår.
Veckohandling på Maxi för min del så att vi inte behöver bry oss i den hektiska vecka som ligger framför oss.
Svennis tog hand om vår eftersatta trädgård och sen blev det dagens långpromenad med vovvarna.
Jag städade huset under tiden som Svennis lagade en utsökt middag.
Surfade lite på nätet, betalade räkningar och bloggade :) !!
Nu är det soffhörnan som gäller !
Givetvis kommer det en bild på Chelsea :) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0