Tillbaka i verkligheten !

Idag var vi tillbaka i verkligheten när klockan ringde 06.00 såg
Chelsea förvånad ut. Hade förberett det mesta för nu gäller det att
ha bra morgonrutiner. Det gick som jag förväntade mig väldigt bra
att ha båda pudeltjejerna på kontoret. Chelsea fick lära känna många
nya människor och så alla konstiga ringsignaler.
Ikväll har vi varit på Brukshundsklubben och tränat och Zamba var
riktigt på sitt bästa träningshumör. Tänk vad lite konkurans kan göra.
Chelsea tränade inkallning och kontakt och hon var jätteduktig.
Jag njuter av varje sekund av mina pudeltjejer och detta är nog
det roligaste jag gjort någonsin !!image37image38

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, vad söt hon är i sitt "lilla hus".

2008-03-26 @ 18:49:31
URL: http://soyassida.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0