Vad är tovåldern ?

Det är då man tittar på alla som rufsar runt med sina händer i hundens päls utan att ha en aning om vad de håller på med och framförallt vad de ställer till med :)!
De är då man vaknar mitt i natten och känner en tova i hundens päls och man bara längtar till att de ska bli morgon så att man får ta bort den (fast egentligen vill man gå upp trots att klockan är 03.00 och ta bort den men då lär man väl bli idiot förklarad ).
De är då man längtar till varje gång man ska bada sin hund .
Det är då man ibland misströstar att de här kommer aldrig att gå vägen.
De är då man verkligen förstår hur coolt de är att ha en pudel i fullpäls och hur mesigt det är att gå omkring
med pitbull eller rottis som inte kräver de minsta pälsvård.
De är då man känner sig som en riktig pudelmänniska och är jättestolt när folk beundrar ens pudlar för de har inte en aning om vad som krävs för att ha så fina hundar.
De är då jag känner det jag nog alltid vetat innerst inne att jag älskar pudlar och kommer aldrig fundera trots
tovåldern på att någonsin byta ras!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0