Rallylydnad & Pälsvård

Veckan har verkligen gått i kursernas tecken.
Måndagen bjöd på valpkurs.
Torsdagen bjöd på pälsvårdskurs för Micke Nilsson hos Nina.
Idag söndag har vi haft en heldag med Rallylydnad för instruktörer och hjälpisar.
Underbart väder och massor med prova på gjorde dagen helt lyckad.
Efter gick vi en runda med Zamba ,Chelsea och Qing.
Zamba fick fullständigt fnatt och lurade ut de andra två till pudelrall i åkern !
Finns det något roligare en att lära sig mer om hundar ,träning,pälsvård m m.
Vi var faktiskt ett gäng från vår brukhundsklubb som var pigga på att sticka till Cruft´s nästa år.
Jenny & jag hakade på direkt :).
Nu ligger Zamba & Chelsea och sover så nöjda efter allt roligt.
Jag måste också få tala om här för alla hur roligt jag tycker det är med Jenny som
är lika hundgalen som jag och alltid är pigg på att hänga med när det gäller !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0